Mongòlia estava sent força dura per als cotxes. El Punto
dels anglesos perdia oli a raig i potència per hores, i nosaltres havíem tingut
els nostres anars i tornars amb els amortidors de darrere. Però només quedava aquesta etapa i la següent,
fins a Ulan Bator. A més, un belga que se’ns havia creuat pel camí ens va dir
que des d’Araykheer fins a Ulan Bator era...asfalt!!!
Amb aquesta idea al cap vam posar rumb a Araykheer, 200 km
de pista lenta, fangosa i amb el riu més profund que fins ara hem creuat. Tot i
això, com que el cotxe estava en bones condicions, ha estat molt divertida de
fer.
Mai dubtis d’un belga: a 30 km d’Araykheer la pista es va
convertir en una mai tant anhelada carretera asfaltada. I mai te’n fiïs d’un
mecànic mongol: l’asfalt ens ha servit per a confirmar que els dos amortidors
nous ja eren morts i fugant oli, tot i que els quilos de soldadura posterior
encara aguantava com un bon guerrer mongol.
Així doncs, ens quedaven els darrers 400 km sota la promesa
de que tots eren asfaltats, i amb els amortidors posteriors de nou fora de
combat. Dos fets que, combinats, ens feien les perspectives més fàcils.
Molt bé, ja m'he posat al dia de cop, clar que en ordre invers... :)
ResponEliminaÀnims que ja us queda res!
Emma
Pimp my ride, Ghengis.
ResponElimina